پورتال انتشارات پیروزان دانش|گروه علمی دکتر رحمانی|کنکور
پورتال انتشارات پیروزان دانش|گروه علمی دکتر رحمانی|کنکور

 

1.برای خرید و اطلاع از تنوع محصولات آموزشی گروه علمی دکتر رحمانی میتوانید با شماره ثابت
 
 و یا شماره همراه تماس حاصل فرمایید .
 
 
          انتشارات پیروزان  متعلق به دکتر رحمانی  هیچ گونه فعالیت آموزشی دیگری ندارد
 
 
 
 
 
 
.
 


نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت9:19---30 مرداد 1393
واقعا من ب خاطر اینکه دکتر کمی تو موسسه ی احمدی بودن بی اعتماد شدم من میترسم ونوس بهتره یا شما بدون اغراق
پاسخ: سلام حرف شما درسته ی فیلم هایی که دکتر در موسسه خودشون ظیط کردن از نظر کیفیت درسی و مطالب تدریس شده با هیچ موسسه ای قابل رقابت نیست و زمان زیادی دکتر برای ضبط این فیلم ها گذاشته اند موفق باشید


بهنام
ساعت16:27---6 فروردين 1393
سلام . میخواستم بدونم این سیدی های اموزشی اورجینال هستند یا بصورت کپی شده ارائه میشود و ایا در استودیو ضبط میشود ؟
پاسخ: سیدی ها اورجینال می باشد


عماد
ساعت12:37---4 فروردين 1393
با سلام لطفامیشه قیمت تمام دی وی دی ها رو بزارین ؟

امین مرندی
ساعت21:46---27 آبان 1392
ببخشید سی دی یا کتاب هندسه 1 مهندس فراهانی هم موجود هست؟
پاسخ: خیر


فاطمه
ساعت21:16---13 مهر 1392
توشهرما(میاندواب)نمایندگی هس ولی من یه هفته هس دی وی دی گرفتم که هنوز تحویل ندادن خیلی طول میکشه تابده بهمون اگه ازخودانتشارات خرید کنم چقدمیکشه تابرسه بدستم؟؟؟؟؟؟
پاسخ: میتونید با شماره ذکر شده تماس بگبربد تا زودتر دستتون برسه


فاطمه
ساعت15:57---12 مهر 1392
من هرچقدسوال پرسیدم کسی جواب نداد برا فیزیک دوم تجربی وپیش 1 بایدکدوم درسنامه هاروبگیرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:1-2-4-6 درسنامه تنها پیشنهاد نمی شود


hossein
ساعت18:18---10 مهر 1392
با سلام

بنظر شما کتابهاتون بهتر هستن یا دی وی دی ها

با تشکر
پاسخ: کتاب ها و دی وی دی ها مکمل همدیگر هستند 100 درصد دی وی دی ها توصیه می شود


میلاد
ساعت10:58---18 مرداد 1392
دکتر خیلی عذر میخواهم که دوباره مزاحم میشوم دکتر قیمت ها را با چند درصد تخفیف میفروشید من سی دی های فیزیک سال سوم را کامل دارم ولی میخواهم مباحث دیگری از فیزیک را نیز تهیه کنم
پاسخ: درسنامه ها رو بهتون تخفیف میدیم


میلاد
ساعت19:25---17 مرداد 1392
با سلام خدمت دکتر کوچک زاده -دکتر جان ایا در تابستان قیمت ها را با تخفیف میفروشید
پاسخ: بله


فهیمه فتح پور
ساعت6:55---9 مرداد 1392
سلام,خسته نباشید,اموزش فیزیکتون خوب بود ولی شما که اینقدر قیمت دی وی دی هاتون زیاده دیگه را هزینه پست میگیرید?P
پاسخ:اگر مبلغ قابل توجهی خرید شود پست رایگان است
پاسخ:و گرنه برای یک کتاب ده هزار تومانی نمی شود که هفت هزار تومان هم خود انتشارات هزینه پست و بسته بندی بدهد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: